Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » USŁUGI INFORMATYCZNE2 » Analiza przedwdrożeniowa3 » Analiza przedwdrożeniowa

Producenci

  • 1. Symfonia
  • 2. InsERT
  • 4. NOWALU
  • AcomNEX

Producenci

Kontakt

  • NOWALU Sp. z o.o.
    ul. Semaforowa 89/U2
    52-115 Wrocław
    NIP: 899-273-63-39
  • E-mail:sklep@nowalu.pl
  • Telefon(071)-70-73-218
    696-522-333
  • Godziny działania sklepu9-16
Analiza przedwdrożeniowa

Analiza przedwdrożeniowa

4. NOWALU

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 13,00 zł
Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Cena brutto: 1 845,00 zł

Cena netto: 1 500,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W ramach przygotowania klienta do projektu wdrożeniowego, firma Nowalu oferuje usługę analizy przedwdrożeniowej. Celem analizy jest lepsze przygotowanie firmy do wdrożenia systemu. Analiza przedwdrożeniowa może dotyczyć kompleksowego wdrożenia systemu ERP Enova, Optima, lub innego wybranego programu Insert, Reset.

W trakcie przeprowadzania analizy konsultanci Nowalu, odbywają szereg spotkań z klientami, zapoznają się ze strategią firmy, jej potrzebami w poszczególnych obszarach, strukturą organizacyjną i przebiegiem procesów biznesowych w firmie, obiegiem wymiany informacji i dokumentów oraz organizacją pracy na poszczególnych stanowiskach.

Produktem usługi jest raport zawierający następujące elementy (szczegółowy zakres ustalany jest w zależności od oczekiwań Klienta):

  • Identyfikacja i opis procesów biznesowych. Szczegółowość oraz sposób opisu (tekstowy lub graficzny) ustalany jest indywidualnie dla każdego Klienta przy określaniu szczegółów zakresu analizy przedwdrożeniowej.
  • Rekomendowany zakres funkcjonalny wdrożenia. Tabelaryczny wykaz wszystkich procesów biznesowych, funkcji i rodzajów danych zalecanych do uwzględnienia w zakresie funkcjonalnym wdrażanego systemu
  • Rekomendowany zakres organizacyjny wdrożenia. Wykaz podmiotów gospodarczych wchodzących w skład organizacji Klienta, które powinny być objęte wdrożeniem systemu
  • Proponowane cele wdrożenia. Wypracowane wspólnie z Klientem wymierne cele biznesowe do osiągnięcia przez firmę dzięki wdrożeniu systemu ERP (w zależności od zakresu analizy - cele ogólne całej firmy jak i cele szczegółowe poszczególnych pionów/jednostek funkcjonalnych)
  • Oczekiwane korzyści biznesowe. Potencjalne korzyści, jakie osiągnie firma Klienta po wdrożeniu systemu ERP dzięki optymalizacji: struktury organizacyjnej, przebiegów procesów biznesowych oraz sposobu realizacji poszczególnych funkcji na stanowiskach pracy
  • Bezpieczny harmonogram prac. Harmonogram pozwalający na skuteczne uruchomienie rekomendowanego zakresu funkcjonalnego wdrożenia z uwzględnieniem rzeczywistej dostępności zasobów Klienta (organizacyjnych, kadrowych, pieniężnych)
  • Szacowany koszt przedsięwzięcia. Koszty wdrożenia (na podstawie szacowanego budżetu dni pracy konsultantów firmy wdrożeniowej), koszty licencji na system (z uwzględnieniem prognozowanej liczby użytkowników) oraz sprzętu IT i infrastruktury technicznej
  • Ocena infrastruktury technicznej. Przegląd posiadanej przez Klienta infrastruktury technicznej pod kątem koniecznych inwestycji związanych z wdrożeniem systemu ERP (serwery, systemy backupu, stacje robocze użytkowników, sieć komputerowa LAN, WAN itd.). Infrastruktura techniczna może być przedmiotem odrębnej usługi - przygotowania projektu infrastruktury IT

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl