Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Dodatki do InsERTGT2 » inMobilus Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych )

Producenci

  • 1. Reset2
  • 2. InsERT
  • 3. Soneta
  • 4. NOWALU
  • AcomNEX
  • InSolutions

Producenci

Kontakt

  • NOWALU Sp. z o.o.
    ul. Semaforowa 89/U2
    52-115 Wrocław
    NIP: 899-273-63-39
  • E-mail:sklep@nowalu.pl
  • Telefon(071)-70-73-218
    696-522-333
  • Godziny działania sklepu9-17
 inMobilus  Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych ) inMobilus  Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych )
 inMobilus  Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych ) inMobilus  Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych )

inMobilus Subiekt GT - moduł Preselling Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych )

InSolutions

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 1 351,00 zł

Cena netto: 1 098,37 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Wersja demo
  • Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną inMobilus?
  • Do pobrania (1)
  • Recenzje produktu (0)

alt

Składanie zamówień w imieniu kontrahenta

inMobilus to nowoczesny i intuicyjny system wsparcia przedstawicieli handlowych klasy SFA/FFA. Jest efektywnym narzędziem do zarządzania pracą handlowców, zintegrowanym z systemami ERP i wykorzystującym urządzenia mobilne. inMobilus posiada interfejs użytkownika dostosowujący się do rodzaju urządzenia (smartfon lub tablet). Aplikacja mobilna może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS. W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling oraz vanselling. Dodatkowym modułem jest CRM, który może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.

System inMobilus składa się z 3 podstawowych elementów:
 

  • aplikacji mobilnej – inMobilus Mobile,
  • aplikacji synchronizującej – inMobilus Synchro,
  • aplikacji administrującej – inMobilus Admin.
 

 

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować w trybie off-line oraz on-line, dzięki wykorzystaniu modułów Wi-Fi oraz modemów 3G lub LTE. Aplikacja mobilna, dzięki pracy na nowoczesnych urządzeniach, może wykorzystywać cały ekosystem urządzeń dodatkowych - takich, jak: mobilne drukarki atramentowe i igłowe, mobilne drukarki fiskalne oraz skanery kodów kreskowych. Standardowo aplikacja korzysta też z elementów samych urządzeń, tzn. modułów GPS, aparatów oraz kamer. Aplikacja synchronizująca pracuje w środowisku Windows i zarządza dwustronną wymianą danych między aplikacją mobilną, a systemem ERP. 
 

Standardowo oferowana jest synchronizacja aplikacji z programem Subiekt GT/Gestor GT oraz systemem ERP Navireo firmy Insert. Dzięki dużemu doświadczeniu firmy inSolutions w tworzeniu rozwiązań dodatkowych do oprogramowania firmy InsERT, oferujemy pełną i niezawodną integrację wszystkich kluczowych danych do aplikacji mobilnej (inMobilus). Integracje z innymi systemami ERP są przygotowywane indywidualnie na życzenie klienta. Aplikacja administrująca pozwala na ustawienie wszelkich parametrów pracy aplikacji mobilnych, profilowanie kontrahentów oraz towarów dostępnych dla poszczególnych przedstawicieli handlowych. Dodatkowo na mapie możemy obserwować pracę przedstawicieli.



Aplikacja inMobilus wymaga środowiska Android od wersji 2.3 dla modułów preselling oraz vanselling. Dla urządzeń z systemem operacyjnym Apple iOS od wersji 6.1 możliwe jest wykorzystanie modułu presellingu. W przyszłości dla urządzeń pracujących w środowisku iOS przewidywana jest możliwość upgrade’u do modułu vansellingu wraz z możliwością wydruku na mobilnych drukarkach.

Mobilnam zintegrowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych, w zależności od parametrów technicznych urządzenia na jakim jest wykorzystywana, oferuje użytkownikom interfejs przystosowany do urządzeń typu smartfon lub tablet.


 

 
 
Android od wersji 2.3 lub iOS od wersji 6.1 System operacyjny Android od wersji 2.3 lub iOS od wersji 6.1
od 3,5” do 6,9” Wielkość wyświetlacza w calach Od 7”
Od 320 x 480 do 1920 x 1080 Rozdzielczość od 1280 x 720
TAK Wi-Fi TAK
 

 

Dostęp do serwera FTP z plikami instalacyjnymi inDodatków.
ftp.inkontrahent.pl
log: demo.indodatki
pas: insolutions
 
Wersje DEMO działają na podmiocie próbnym o numerze NIP 111-111-11-11 ( istnieje możliwość przetestowania programu z ograniczeniem czasowym na swoim podmiocie, w tym celu proszę o przysłanie numeru NIP podmiotu na który ma być wygenerowana licencja)
 
Do pełnej funkcjonalności niektórych naszych inDodatków wymagana jest Sfera
Do tych programów zaliczają się:
inDodatki – RMK
inDodatki – Serwis
inDodatki – Kontrola wydań
inDodatki – Produkcja Start
inDodatki – Faktury zbiorcze
inDodatki – Komunikacja z EDI
inDodatki – Program lojalnościowy
inDodatki – Import towarów i cenników
inDodatki – Import konrahentów
inMobilus - Vanselling
 
W większości programów Sfera jest niezbędna do wystawiania dokumentów lub dodawania kontrahentów czy towarów z poziomu inDodatków.

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną inMobilus?

aplikacja mobilna na iphone
  • wybór modelu sprzedaży dla handlowców lub przedstawicieli handlowych (preselling, vansellig) – pracownik w terenie otrzymuje gotowe narzędzie do pracy zgodnie z jego kompetencjami, np. zbieranie zamówień, sprzedaż, wizyty u klientów itp.
  • integracja aplikacji mobilnej z systemami ERP oraz programami magazynowymi pozwala na bieżącą wymianę danych pomiędzy urządzeniem a systemem
  • podniesienie efektywności pracy przedstawicieli handlowych - przedstawiciel handlowy posiada pełną wiedzę o produktach oraz o kliencie, dzięki czemu może się skupić na sprzedaży, pozyskaniu zamówienia
  • bieżący dostęp do cen, stanów magazynowych, historii dokumentów oraz płatności
  • racjonalizacja i optymalizacja kosztów przedsiębiorstwa
  • automatyzacja procesów biznesowych
  • kontrola pracy przedstawiciela handlowego w czasie rzeczywistym oraz centralne zarządzanie jego pracą i zadaniami
  • szybsza obsługa klienta oraz realizacja zamówienia
  • błyskawiczne reagowanie na potrzeby klienta
  • nowoczesna aplikacja mobilna podnosząca prestiż firmy
  • wzrost jakości obsługi klienta
  • prostota obsługi aplikacji i jej intuicyjny interfejs ułatwiający pracę przedstawiciela handlowego
  • integracja z przenośnymi urządzeniami fiskalnymi pozwalającymi na ewidencję wpłat klienta
  • szeroki wachlarz analiz, raportów i statystyk
  • indywidualne mechanizmy „szyte na miarę”

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl