Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » KSIĘGOWOŚĆ2 » Symfonia eBiuro

Producenci

  • 1. Symfonia
  • 2. InsERT
  • 4. NOWALU
  • AcomNEX

Producenci

Kontakt

  • NOWALU Sp. z o.o.
    ul. Semaforowa 89/U2
    52-115 Wrocław
    NIP: 899-273-63-39
  • E-mail:sklep@nowalu.pl
  • Telefon(071)-70-73-218
    696-522-333
  • Godziny działania sklepu9-16
Symfonia eBiuro

Symfonia eBiuro

1. Symfonia

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 13,00 zł
Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
TUTAJ mozna założyć bezpłatny okres próbny 180 dni  https://apps.symfonia.pl/auth/login
  • Szybki dostęp do danych z dowolnego miejsca
  • Bezpieczne i wygodne oprogramowanie chmurowe
  • Kompleksowe rozwiązanie dla mikrofirm i biur rachunkowych
  • Fakturowanie z magazynem, kadry i płace, księgowość
  • Wypróbuj za darmo przez 180 dni
alt

Symfonia eBiuro to wygoda obsługi programów i aplikacji chmurowych oraz bezpieczeństwo wprowadzanych i przechowywanych danych. 

Symfonia eBiuro to rozwiązanie dedykowane mikroprzedsiębiorstwom oraz biurom rachunkowym, zawiera m.in. takie moduły jak:

Fakturowanie

Z fakturami możesz u nas zrobić, co tylko chcesz. Wygodnie wprowadzisz dokumenty do systemu (w tym w formie skanu dzięki funkcji OCR), wystawisz dokumenty sprzedaży czy kosztowe, utworzysz bazę kontrahentów i produktów, zarządzisz obiegiem dokumentów. W wygodny sposób obsłużysz dokumenty sprzedażowe i kosztowe (faktury VAT, proforma, zaliczkowe, wewnątrzwspólnotowe oraz paragony czy korekty).

Aby praca była jeszcze wygodniejsza, możesz skorzystać z faktur cyklicznych, czyli automatycznego wystawiania powtarzalnych faktur w określonym czasie dla wskazanych kontrahentów. Od momentu dodania każdego dokumentu do systemu masz podgląd zmian jego statusu wraz z historią. W razie potrzeby możesz także pobierać dokumenty w sposób zbiorczy lub pojedynczo i eksportować je do plików PDF, XLS lub CSV.

Otrzymujesz także opcję automatycznego tworzenia raportu sprzedaży, zakupu, marży, podatkowego z możliwością eksportu do pliku PDF lub XLS.

W bazie kontrahentów możesz dodawać kontrahentów ręcznie lub importować listy z plików CSV lub XLS. Możesz pobierać dane z baz GUS i VIES. Jesteś w stanie także zweryfikować status kontrahenta na tzw. białej liście.

Po wystawieniu faktury masz możliwość dokonania szybkiej wysyłki za pośrednictwem poczty e-mail (z opcją śledzenie statusu) lub zlecenie wysyłki pocztą tradycyjną.

Dla celów Jednolitego Pliku Kontrolnego, by wygenerować JPK_FA szybko i łatwo pobierzesz dane z dokumentów sprzedaży w formacie XML.

Księgowość

Samodzielnie prowadź swoją księgowość. Księguj dokumenty, zarządzaj środkami trwałymi, rozliczaj się z ZUS i US. Albo skup się na innych zadaniach i przekaż dostęp do aplikacji swojemu księgowemu. Możesz w łatwy sposób tworzyć odpowiednie raporty księgowe, takie jak roczny raport KPiR, raport dochodu w roku podatkowym czy JPK_KPiR. Wyliczysz także zaliczki na zryczałtowany podatek dochodowy oraz wygenerujesz JPK_EWP. Oprócz tego przygotujesz inne Jednolite Pliki Kontrolne na potrzeby VAT – JPK_V7M lub JPK_V7K.

Dokonasz także niezbędnych ewidencji, spisów i wystawienia dowodów wewnętrznych. Przykładowo, masz możliwość wystawienia kosztowych i przychodowych dowodów wewnętrznych. W łatwy sposób przygotujesz spis z natury. Dokonasz także ewidencji przebiegu pojazdu na potrzeby rozliczenia wydatków związanych z pojazdem.

Przygotujesz i wyślesz niezbędne deklaracje podatkowe oraz do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W przypadku deklaracji podatkowych przygotujesz PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R czy PIT-11. Do ZUS wygenerujesz deklaracje ZUS-DRA, ZUS-RCA, ZUS-RZA, ZUS-ZZA, ZUS-ZUA czy ZUS-ZWUA. To nie wszystko – deklaracje w formie elektronicznej możesz wysłać do odpowiednich urzędów, śledzić status wysyłki i otrzymać Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO).

W prosty sposób wymienisz dane finansowe z Twoim programem Symfonia oraz innymi programami księgowymi. Zaimportujesz bazy kontrahentów, produktów, kategorie księgowe, plany kont, serie czy rejestry VAT.

Kadry i Płace

Możesz dodawać umowy, prowadzić ewidencję czasu pracy oraz generować wymagane deklaracje ZUS i US. Wszystko zgodnie z obowiązującymi przepisami. A jeśli zatrudniasz pracowników, to masz do dyspozycji rejestr pracowników, rozliczanie wynagrodzeń czy delegacji. W łatwy sposób zarządzać rejestrami pracowników – wystarczy, że wprowadzisz ich dane do systemu. Później możesz uzupełnić dane podstawowe i rozliczeniowe, dodać dane z umów z pracownikami. Na podstawie wprowadzonych danych, wypełniasz formularz wypłat i generujesz karty wynagrodzeń. W każdym miesiącu księgowym masz możliwość tworzenia listy płac, która stanowi jednocześnie dokument księgowy – możesz go zaksięgować samodzielnie lub przekazać do działu księgowości. W programie otrzymujesz komplet niezbędnych deklaracji i ewidencji do rozliczenia każdego pracownika. Są one wypełniane automatycznie na podstawie wprowadzonych przez Ciebie danych.

Dla każdego pracownika (na umowę o pracę bądź zlecenie) masz możliwość ewidencjonowania czasu pracy. W przypadku umów o pracę możesz łatwo wprowadzać różnego rodzaju nieobecności (np. zwolnienia lekarskie czy urlopy), a także nadgodziny. Wszystkie te informacje zostaną automatycznie ujęte podczas wyliczania należnego miesięcznego wynagrodzenia. Dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia ewidencjonujesz rzeczywisty czas pracy, wprowadzając liczbę przepracowanych godzin każdego dnia w danym miesiącu. Dzięki temu dokładnie określasz wysokość wypłat wynikającą ze stawki godzinowej.

W programie łatwo zlecisz i rozliczysz delegacje pracowników. Masz możliwość szczegółowego określania czasu i miejsca pobytu, dokładnego czasu trwania delegacji, stawek ryczałtu za dojazdy i noclegi. Dodasz dokumenty kosztowe powiązane z wyjazdem i zapiszesz wypłacone zaliczki.

Zarządzanie Magazynem

Zacznij na bieżąco kontrolować stany magazynowe towarów i generować wszystkie niezbędne dokumenty, w tym m.in. Przyjęcie Zewnętrzne (PZ), Przyjęcie Wewnętrzne (PW), Wydanie Zewnętrzne (WZ) oraz Rozchód Wewnętrzny (RW). Możesz przeglądać listy magazynowe oraz aktualne stany magazynowe wraz z pełną historią konkretnego produktu oraz z możliwością pobierania danych w formatach PDF lub XLS. Masz możliwość przeprowadzenia sprawnie inwentaryzacji.

Aby ułatwić pracę, system umożliwia wygenerowanie dokumentów magazynowych na wzór tych, które już zostały wystawione uprzednio. Dzięki temu znacznie skraca się czas wystawiania dokumentów. Oprócz tego w programie wygenerujesz raport JPM_MAG.

Dodatkowo możesz połączyć system z istniejącą listą produktów lub zaimportować własną listę z pliku XLS lub CSV.

W programie możesz także wykorzystać magazynowe dokumenty wewnętrzne, aby obsłużyć wyprodukowanie produktu z kilku innych towarów będących na stanie magazynu lub utworzenie kompletu (zestawu), na który składa się kilka towarów ze stanów magazynowych.

Chmura Symfonii dla biur rachunkowych

W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz Ty i Twoi klienci

W Chmurze Symfonii możesz na bieżąco przeglądać, dodawać i księgować dokumenty. Dzięki funkcji OCR zapomnisz o ręcznym wprowadzaniu dokumentów, a dane Twoje i Twoich klientów będą archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa. System będzie zawsze zgodny z najnowszymi przepisami. A co więcej, Twoi klienci wiele czynności będą mogli wykonać sami – od wystawienia faktury online z każdego miejsca i dodawania dokumentów kosztowych w postaci skanu, po monitorowanie płatności i wgląd w swoje rozliczenia.

Po zarejestrowaniu się na apps.symfonia.pl możesz przez 180 dni korzystać z platformy całkowicie za darmo. Po tym okresie wybierz dogodny dla siebie pakiet zgodnie z Cennikiem.

W okresie testowym możesz dodatkowo skorzystać z pakietu 100 stron OCR – dla firm lub 200 stron OCR dla biur rachunkowych.

Przy rejestracji nie prosimy o podanie danych karty kredytowej ani żadnych innych informacji do dokonywania płatności.

Każda firma może zarejestrować na platformie 1 NIP, a każde biuro rachunkowe – 5 numerów NIP.

Pakiety dostępne po przejściu na wersję płatną:

  • Zarządzanie Dokumentami
  • Magazyn
  • Kadry i Płace
  • Zarządzanie Majątkiem
  • Księgowość: Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt.
  • Konsultacje księgowe (dostępne tylko w wersji dla Biur Rachunkowych)
  • Wystawianie faktur

Promocyjny okres testowy nie jest przedłużany automatycznie (usługa nie odnawia się automatycznie).

W ramach okresu testowego każdemu użytkownikowi przysługuje:

  • ograniczona liczba stron OCR – 100 stron dla firm/przedsiębiorców, 200 stron dla Biur Rachunkowych.
  • ograniczona liczba zarejestrowanych firm – 1 NIP dla przedsiębiorstw, 5 NIP-ów dla Biur Rachunkowych

Operator zastrzega sobie prawo przyznania innych promocyjnych okresów testowych w ramach specjalnych akcji promocyjnych.

Symfonia eBiuro
 Porównanie pakietów
eBiuro
Pakiety dla firm Pakiety dla biur rachunkowych
Pakiet Sprzedaż Pakiet Księgowość Pakiet Standard Pakiet Premium
Pakiet dla mikro i małych przedsiębiorstw pozwalający prowadzić dokumentację fakturową (sprzedaż i zakup), rejestr płatności, raportowanie dokumentacji. Pakiet dostępny online z każdego miejsca, z każdego urządzenia. Wystarczy dostęp do sieci. Dostęp do platformy 24/7. Wystaw fakturę nie wychodząc z domu!
Dla firm, które mają towary i chcą mieć kontrolę nad ilościami mogą dokupić moduł Magazyn ze stanami magazynowymi i dokumentami tj. WZ, PZ, RW, ZW. Magazyn może pracować w trybie automatycznym. 
Pakiet Księgowość przygotowany został z myślą o mikro, małych i średnich firmach, które mogą samodzielnie prowadzić dokumentację firmową. Poza funkcjami dostępnymi w pakiecie Sprzedaż, posiada także możliwość prowadzenia samodzielnej księgowości w KPiR i ryczałcie ewidencjonowanym, oraz prowadzenie kadr wraz z deklaracjami ZUS. 

Dla firm chcących w pełni kontrolować ilości magazynowanych i sprzedawanych towarów przeznaczony jest dodatkowy moduł – Magazyn. Ułatwia zarządzanie stanami magazynowymi, automatyzację i kontrolę nad dokumentami, takimi jak: WZ, PZ, RW, ZW. 
Przeznaczony dla małych i średnich biur rachunkowych. Wystarczy zalogować się do platformy by uzyskać dostęp do obsługiwanych przez biuro klientów.  
System jest dostępny online z każdego miejsca i z każdego urządzenia z dostępem do internetu.
Biura rachunkowe i konta podległe mają dostęp do księgowości, kadr i płac, majątku, deklaracji ZUS obsługiwanych firm. 
System daje możliwość integracji i synchronizacji z systemami finansowo-księgowymi. Dane są eksportowane z dokumentów zakupowych i sprzedażowych z konta biura rachunkowego i kont podległych. W systemie dostępna jest dodatkowy moduł OCR usprawniający cyfrowe zarządzanie obiegiem dokumentów.   
Najbardziej optymalny pakiet dla średnich i dużych biur rachunkowych obsługujących ponad 150 klientów. 
Dostępne wszystkie funkcjonalności z pakietu Standard oraz dodatkowe moduły: 
•    Magazyn, 
•    Konsultacje Księgowe, 
•    OCR bez limitu oraz 
•    10 firm podległych na start. 

W pakiecie brak limitów ilości użytkowników (zarówno w odniesieniu do pracowników biura, jak i obsługiwanych firm). 

 

 

 
Funkcje / Pakiet

Sprzedaż

Księgowość

Standard

Premium

Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
Prowadzenie sprzedaży towarów i usług
Szybkie wystawianie dokumentów
Wyszukiwanie towaru
Rabaty
Automatyczne wystawianie dokumentów
Wystawianie, łączenie i korekta WZ
Raportowanie sprzedaży
Własne logo na FV
Deklaracja Intrastat
Funkcja OCR

600/300/25

1200/600/50

120/600/50

bez limitu

Funkcja automatycznego podziału stron w pliku wielostronnicowym
Odczyt danych z fv zagranicznych
Płatności
Zestawienie należności i zobowiązań
Łączenie faktur z przelewami
Wysyłanie przypomnień do kontrahentów
Tworzenie wezwań do zapłaty
Eksport danych do przelewu
Magazyn

25zł netto/mc

25zł netto/mc

25zł netto/mc

 

Dokumenty magazynowe
Stany magazynowe
Inwentaryzacje
Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do dok. księgowych
JPK_MAG
     
Kadry i płace
Rejestr pracowników
Umowy
Wypłaty
Listy płac
Ewidencja czasu pracy
Delegacje
Obsługa PPK
 
Księgowość
KPiR
Ryczałt
Roczny raport KPiR
JPK_KPiR
JPK V7
Ewidencja sprzedaży i zakupu VAT
Raport dochodu w roku podatkowym
Deklaracje podatkowe
Deklaracje ZUS
Formularz ZUS Z3-B
E-deklaracje
Ewidencja przychodów
JPK_EWP
Dowody wewnętrzne
 
Majątek
Amortyzacja środków trwałych
Ewidencja ŚT
Historia amortyzacji
Dokument OL, LT
Spis z natury
Ewidencja przebiegu pojazdu
 
Moduł integracji
Integracje z systemami FK
Import danych z programów księgowych
Eksport danych z dokumentów
Automatyczny import dokumentów do ocr'owania
Konektor jako usługa
Konsultacje księgowe
Moduł konsultacji klient-biuro      
Rozliczenia firm
Tworzenie rozliczeń dla firm obsługiwanych
Wysyłka rozliczeń
     

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Finanse i Księgowość Symfonika FK Pakiet Ekonomiczny

Finanse i Księgowość Symfonika FK Pakiet Ekonomiczny

1 414,50 zł brutto1 150,00 zł netto
Finanse i Księgowość Symfonika FK Pakiet Uniwersalny

Finanse i Księgowość Symfonika FK Pakiet Uniwersalny

2 091,00 zł brutto1 700,00 zł netto
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl